Agilityträning!

På en vecka har vi nu hunnit med 3 agilitypass. För vår del får det gärna fortsätta vara vår nu:) fösta passet tränade vi i Vingåker hos Coco och hennes flock. Matte lärde sig sträcka upp sig och springa så vi fick bättre samarbete och jag kunde förstå henne. Andra träningen var vi på klubben men en tjej som heter Jänta och hennes matte. Vi körde en klass 1 hoppbana. Vi hade bra fly och kommunikation. Matte kunde dock ha rört på fötterna lite mer.
Idag tränade vi också på klubben med Jänta, hennes matte och Coco och hennes flock. Träningen gick kanon, jag satt kvar i starten när matte spände ögonen i mig och backade ifrån. Vi fick goda tips från Ullis och matte visade mig rätt så då kunde jag ge allt. Mål under våren är att få till tajta svängar. 

Såhär trötta kan man bli av träning:) (varade iaf i några sekunder) 

Kommentarer
Postat av: Anette

Jättekul att ni kommit igång för våren! Och vilken underbar bild.

2014-03-07 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0