Oj oj så dålig matte har varit på att skriva

Nu var det väldigt längesen matte behagade skriva något åt mig men idag så. Sista tiden har vi satsat fullt på agilityn. Vi har tyvärr inte lyckats med någon mer pinne men i helgen kom vi delad 3a med 5 fel, det var kul! Vi har iaf lyckats ta oss igenom de flesta loppen och brutit oss ur alla diskade lopp som vi hade förmåga att göra innan. Matte och jag har fått bättre samarbete på plan och i helgen klarade jag även av bommen alltså kontaktfälten som jag alltid annars flugit över.. Matte hoppas på att det håller i sig. Det vi "åkt dit på" senaste loppen är rivningar, snurrar framför hinder och ibland slalomingångar. Matte vågar inte lämna mig i starten än för jag är som en tickande bomb på startlinjen så hon tror jag ska tjuvstarta om hon lämnar mig. När vi får sista hopspunnen ska vi tokträna starter i hopploppen!
Idag tränade jag och matte igenom lydnadsprogrammet, det gjorde vi med stil, allt satt superbra så får vi se om vi ska köra lite lydnad igen också:) 
Bilden är från Söderköping som vi var i och tävlade i helgen, vi avslutade med glass på restaurang där även vi fyrbentingar fick följa med! 



Kommentarer
Postat av: Emma

Vi vill läsa mera! Säg åt matte art hjälpa dig mera med skrivandet! /Emma o Ellie

2014-06-06 @ 23:12:37
URL: http://emmaarhemma.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0