Mysig tur till skogen

När matte kom hem från jobbet idag tog hon med sig mig och Tindra på utflykt. Tindra med stövlar på och jag med spårlinan i väskan:) vi strosade runt i skogen och åt blåbär, både jag och Tindra är svaga för de blå bären och plockar de direkt från buskarna! Som avslutning innan det var dags att åka hem igen fick jag gå ett spår med 4 saker utplacerade som Tindra hade fixat från mattes famn. Tindra fick sitta i sin sele som hon hade när hon var bäbis men det uppskattade hon fortfarande. Jag missade en pinne men spårade i övrigt fint och noggrant. Kul att få använda näsan lite, det var längesen! 

Äntligen har vi fått staket på hela tomten igen så jag kan få springa ut och in när vi är hemma, precis som jag vill! 

Bus med syrran!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0