Spår och uppletande

Igår var matte jag och Tindra på klubben. Vi gick en promenad i skogen och så fick jag göra ett uppletande med 3 föremål. Jag jobbar otroligt bra nu, lite sugen på att behålla grejerna och leka med istället för att springa till matte med dom men med lite övertalning ger jag dom till henne. Dagen innan dess var vi också på klubben. Då åkte Tindra på marken i något som jag ibland drar henne i men den här dagen drog matte henne. Vi promenerade i skogen och jag fick springa lös sen fick jag gå ett spår. Jag tog upp och följde spåret jättebra, hittade alla mina grejer och tog oss till slutet. En gång lämnade jag spåret en meter men fick snart upp det igen. Och hur vet matte det undrar ni nu, jo det var ju snö, sånt där vitt ni vet, så matte kunde precis se vart hon hade gått och om jag gick rätt! Tindra åkte bakom matte i pulka och jag i full fart framför, vi måste ha sett rätt roliga ut men kul hade vi alla tre!
Idag har min kompis Hux varit här en stund, vi busade lite i trädgården, det var skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0