Tid bokad..

Igår bokade matte tid för kastrering åt mig. Den här gången vid löp blev jag grinig och rök ihop med andra hundar. Det plus att jag löper ofta (var 5 e månad) blir skendräktig och då är jag i stort sett okontaktbar gjorde att matte och husse beslutade sig för det. Det kommer nog bli skönt att slippa dessa hormoner som stället till det för mig men lite nervösa är vi för ingreppet.
Nåväl idag har jag iaf spårat i hagen vid klubben, det gick kalas och jag tog alla grejer med glädje och gick inte ut spåret. Vi tränade även lydnad, det gick också bra, matte och jag börjar växa ihop och få ett bra samarbete, det är superkul! Jag fick också köra ett varv på agilitybanan som matte ställde upp igår. Det gick också bra så idag har jag visat vilken allsidig hund jag är och att jag kan "hålla ihop" i de flesta grenarna!


Kommentarer
Postat av: Anette

Tycker att ni gör helt rätt med kastreringen. Det är inte roligt att ha en tik som löper så ofta - inte när man vill kunna träna och tävla! Lycka till med Lycka!!! Kram

2013-10-03 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0