Kompisen Mia på besök

Idag har Mia varit med oss nästan hela dagen. Hon håller på att byta hus tillsammans med sin matte o husse och då ville hon inte vara ensam hemma när de åkte och jobbade så hon fick komma till oss. Matte, husse och Tindra tog med oss på en långpromenad, jag fick springa i sandgropen och leta leksaker sen busade vi på en grusplan innan vi gick hem igen. Efter lunch försökte matte lära Mia slalom, hon tyckte det var lite konstigt men när matte la ut godis tyckte hon det var helt okej. Det matte inte ville förstå var att jag blev sjukt avundsjuk när jag blev tvungen att ligga stilla bredvid och titta. Som tur var fick jag också träna lite. Nu är Mia hemma igen och vi ska sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0