Min biologiska familj:)

Idag har jag varit hemma hos min mamma och syster och hälsat på. När vi först kom dit fick jag hälsa på Anette, Bertil och Zandra, de som såg till att jag hade det bra de första 8 veckorna i mitt liv. Sen fick mamma komma ut och hälsa på mig, då kröp jag ihop, blev glad och underlägsen och kissade på mig. Hon visade direkt vart skåpet skulle stå. Sen kom min brorsa Chip och hans matte och husse. Jag fick vara i bilen medan de fick hälsa på mamma och syster Dusti. Efter det åkte vi en bit med bilen och kom till en skog. Vi gick längs en stig och kom fram till ett ställe där vi tränade uppletande. Första grejen tog jag bra. Andra vändan tog jag också första saken bra men sen ville jag inte hämta den andra. När vi gick tillbaka till bilarna så fick vi alla springa lösa så då lekte jag lite med Chip, Dusti och mamma Pixy. Jag tror mamma tyckte det var jobbigt att vi blivit så stora men hon har fortfarande bra pli på oss, vi lyder direkt när hon säger till. Sen fick alla tvåbentingar lunch och vi fick vara med, jag hade lite svårt att koppla av men trevligt var det. Efter lunch gick vi ut i skogen och provade på sök. Det var intressant. Jag fattade inte vad vi höll på med men så helt plötsligt fick jag nos på att någon var i skogen och så hittade jag först Anette sen Sandra. Alla fick prova varsin gång sen visade mamma Pixy hur det skulle se ut på riktigt!
Det var en rolig dag och nu sover jag i bilen. Chip's matte och husse var inte så skoj och nafsa efter för de lät mig inte göra det så vi umgicks och hade trevligt istället!
På bilden nedan är det från vänster: jag, Chip, Dusti och Pixy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0