Agilitydebut

Idag har vi varit i Nynäshamn och tävlat DM i agility. Vi startade 4 lopp och diskade tyvärr alla. Det som ställde till det var bl.a. Starterna, jag har börjat tjuvstarta och då litar inte matte på mig och vi hamnar i ofas redan från början. Sista loppet startade vi samtidigt och det var mycket bättre men då var jag så trött så jag orkade inte hoppa alla hinder så då tog vi en raksträcka ut istället. Vi har haft superskoj iaf men nu är det mycket träning och rutin som står på kalendern! Mitt lag var superduktiga så vi tog guld till Katrineholm i både large och mediumlaget. Individuellt tog mina kompisar Coco och Chanel varsin guldpokal! Nu är vi trötta så vi ska sova nu, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0