Slut på semestern

Oj vad en vecka går fort. Nu ligger jag i bilen och vi är på väg hem igen. Vi har haft en kanonvecka. Tvåbentingarna verkar ha uppskattat det fina väder vi haft, jag uppskattar att vi har varit ute mycket:) Nu ska det bli skönt att komma hem igen, jag längtar efter att få träffa Selma igen och få lite lugn och ro. Min tass är bättre och sista dagarna har jag sluppit ha tratt på mig. Hoppas snön har försvunnit hemma så slipper jag ha lindat när vi är ute också. Matte ska hjälpa mig att lägga upp bilder från semestern när vi kommer hem. Det har inte fungerat den här veckan. Så kika igen om några dagar så får ni se några härliga semesterbilder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0