Idre

Idag är det andra dagen i Idre. I lördags bodde vi på hotell som jag nämnde sist jag skrev. Som vanligt när jag är på semester så får jag lyxa till det och sova i sängen, supermysigt. Jag låg raklång bredvid husse och Tindra bredvid matte så det var fullt i sängen. Jag skötte mig utmärkt på hotellet, både på rummet och när vi var ute i receptionen bland andra tvåbentingar. På söndagen åkte vi vidare och kom fram till Idre. Det blev en ganska lugn eftermiddag, matte och jag tog en sväng och kollade läget men i övrigt var vi mest i stugan. Igår var hela vår lilla familj på promenad och tittade på olika djur. Jag hälsade på dom förra året med om ni kommer ihåg?! I år var jag lite nyfiken på fåren men inte så mycket mer och hästarna tittade jag bara lite på sen brydde jag mig inte om dom. Vi gick vidare sen och kom till en sträcka där jag fick vara lös. Min tass var bra lindad så jag kunde springa i den höga snön. Vi tränade också lite fot, inkallning och stanna och lekta gömma godis. Idag har  vi varit på en liten tur till affären, på eftermiddagen ska jag fråga Mia om hon vill följa med mig ut och busa när liftarna stängt:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0