Fortsatt löp...

Idag har vi varit hos mormor och morfar på förmiddagen. De hade främmande så det var bra träning för mig. De hade, innan vi kom dit, fått tydliga instruktioner om att inte bry sig om mig. Dom skötte sig utmärkt och jag accepterade dom fort. Jag fick ligga vid mattes sida och det kändes rätt skönt, då slapp jag hålla ordning på de andra. Det var kul att träffa Selma igen också, hon har bott hos mormor och morfar sen igår.
Hon fick åka dit för att matte blev så trött på oss. Nu när vi löpet är vi så kärvänliga vid varandra och har svårt att låta bli varann, till och med på natten kan vi få för oss att leka. Men nu är det nog sista veckan med det här löpandet. Ska faktiskt bli skönt för mig med att slippa det för jag blir lite konstig i kroppen av det här...
Igår var vi hos farmor och farfar, Zera löper också så hon är lika tokig som mig och Selma men vi var rätt lugna där ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0