Fina fjällen

Semestern fortsätter bra. Jag trivs i min tillfälliga flock och när det blir för rörigt i vår stuga lägger jag mig i matte och husses säng, där ser jag alla men behöver inte vara mitt bland alla. Två eftermiddagar i rad har vi varit ute i backen efter att liftarna stängt. I går var Mia och Zera med, vi busade och gömde grejer som jag fick leta efter. Det fanns också jättebra träd som stod som slalomportar (alltså som i agilityn) så vi tränade lite slalomingångar med. Idag var det bara husse, matte, Tindra och jag som var ute på eftermiddagen. Matte och jag tränade lite lydnad och så gömde de grejer till mig i backen. Jag tappade mitt bandage när jag sprang och letade saker så vi fick ta det lite lugnt sen. Nu ligger jag och vilar nedanför soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0