Söndag

Förra inlägget skulle ha publicerats igår men vart fel och kom idag istället. Så för att förtydliga så fyllde jag igår alltså den 22. Idag har husse jobbat. "Mormor" kom hit och matte, jag, Selma, Tindra och mormor tog en promenad. Jag fick syn på något som jag trodde var en pinne som rörde sig så jag sprang efter men matte skrek i panik så jag vände om... Tur var väl det för tydligen kan sånna där levande pinnar vara farliga och bitas... Annars var det en trevlig promenad, jag fick leta efter matte när hon glömde sig i skogen också. På eftermiddagen var vi hos "farmor och farfar" Vanja och Anders var där och Malin och Andreas med. Anders ger mig alltid godis och idag fick vi något extra gott, grisöra, mums! De var också och hejade på mig när jag var med på fyrklövertävling i torsdags, (agilitytävling) kul att dom kom och titta tycker både jag och matte. Nu är det läggdags för ikväll, sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0