Semester på Öland

Jag är nu på Öland med min familj, "mormor och morfar", mattes syster och hela deras familj, min tvåbenta gammelmormor och imorgon kommer mattes andra syster Josefine. Vi bor i ett stort hus, bra för mig för då blir det inte så trångt. Vi har även en stor tomt framför huset där jag har en hage jag får vara i. Matte har även släpat med sig slalompinnar så vi kan träna lite. Det finns ett hundbad där jag har badat ett par gånger redan. Det är kul att vi fyrbenta är så välkomna på den här campingen!
Innan vi åkte har vi haft full fokus på agilityträning, det går bättre och bättre och matte och jag börjar bli samspelta. Nästa vecka ska vi till Karlstad och tävla så nu gäller det att fokusera. Här på Öland har vi inte så stora möjligheter till riktig agilityträning men det finns bra buskar att träna runt, lite staket som är lagom hopphöjd och så slalomet. I övrigt ska vi springa lite den här vecka jag och matte så vi håller konditionen igång och intervallträna i en backe som går bredvid huset. Men nu ska vi sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0