Träning

Idag har vi varit en sväng på klubben och träffat Lava och hennes matte Malin. Vi körde igenom lydnadsprogrammen, ettan för mig och tvåan för Lava. Efter det gjorde vi en kort platsliggning och varsin budföring. De sista två nämna gick bra. Under lydnadsprogrammet var jag ofokuserad, vi behöver lägga krut på störningsträning nu inför våren. Momenten sitter skapligt, ställandet kan jag bli snabbare på och i inkallningen behöver jag sluta tackla mattes ben när jag kommer in. Kul att ha träningskompis igen efter vinteruppehåll!
På förmiddagen var vi på promenad med en liten Juckrussell som heter Nellie, hennes matte och mini husse som åker vagn som min syster.
Matte och jag har kommit på en ny sysselsättning när det är snö. Matte gömmer godis i snövallar och jag letar, kul och lätt att göra lite överallt just nu! Till och med Selma tycker det är rätt skoj men hon får leta på marknivå. 
Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0