Idreträff

I lördags var hela gänget som ska till Idre ihop här. Vi bjöd hit Liza Marie och Mange först eftersom de inte har träffat mig på länge. Jag skällde först på dom men jag fick inte gå fram fören jag lugnat ner mig och då nosade jag bara lite på dom sen fick de vara hos oss. Jag ville springa efter dom när de gick runt och tittade i vårt hem men matte och husse stoppade mig hela tiden när jag försökte och tillslut insåg jag att det inte var någon idé och la mig. Jag försökte hoppa på Mange en gång när han kom upp ur källaren men då sa han bestämt ifrån till mig, ops tänkte jag inte värt att bråka men han. Han verkar kunna det här med oss fyrbenta. 
Det ska faktiskt blir riktigt kul att åka till fjällen, mina kompisar Zera och Mia ska med också och min tvåbenta kompis Lukas. Jag ska nog fråga Lukas om jag kan få dra honom i pulka någon dag:)
 
Jag har föresten börjat löpa nu i söndags. Så jag mår lite konstigt, känner mig lite nere men så fort vi kommer ut så glömmer jag alla bekymmer och är som vanligt igen. Lika bra att få det överstökat så jag slipper det i fjällen. 
Och en till bra sak med det är att jag kommer kunna göra MH.t den 24 mars. För er som inte vet vad det är så ska jag förklara: Det är en mentalbeskrivning på oss fyrbenta som de flesta renrasiga fyrbentingar går igenom. Om man som jag har tänkt tävla i bruks måste man ha gjort det. Man går en skogsrunda med sin matte eller husse och där händer det massa konstiga saker och så först det protokoll över hur vi reagerar. Låter lite konstigt eller hur?! Jag kommer säkert bli rätt skraj... Återkommer hur det gick efteråt.
 
Vi har också blirvit inbjudna på valpträff i Maj, det ska bli jätteroligt att få träffa alla mina fyrbenta syskon!
 
Det här är min tvåbenta syster, hon fick skidglösögon av Liza marie och Mange, snygg väl:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza-M

Så fin bild! Jag tog ju inte med min lur, vill du messa bilden till mig är du snäll?

2013-02-21 @ 06:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0