Lite träning

Nu börjar det verkligen krypa i benen på mig, hellst skulle jag springa, hoppa och nästan kunna göra kullerbyttor så mycket energi har jag. Men matte o husse envisas med korta turer så jag bara hinner göra mina behov och inget bus, så himla tråkigt!! Men idag fick jag iaf följa med matte och Tindra ner på stan där alla tvåbentingar håller till. Vi gick från bilen ca 50 m stod stilla och tittade (hade tråkigt) i ca 10 min sen tillbaka till bilen igen.. Ja ni hör ju själva hur tråkigt jag har det när det roligaste jag får göra är något sånt här... På eftermiddagen tränade vi apport, att jag bara ska hålla inte tugga på pinnen, vi kom så långt att jag sitter, matte lägger pinnen framför mig, jag plockar pinnen går till matte och sätter mig utan att tugga, bra väl:)?? Så fick jag lukta på en burk med pinne i?!?! Undrar vad matte vill med det egentligen, ni lär nog få höra om fortsättningen. Nu är det sovdags igen. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0