Tisdagsträning

Igår var det tisdagsträning på klubben. Matte, Selma och jag åkte ut tidigt och tog en promenad i skogen. Sen gick vi över agilityplan tillbaka och passade på att träna på gungan och kontaktfält. Jag var rätt vild och for runt som bara den men några bra gånger fick vi till. Vi fortsatte upp till lydnadsplan. Då fick Selma hoppa in i bilen. Vi tränade ställande, läggande och linförighet, när de momenten kändes bra gick vi över till lite freestyle trix. Jag lärde mig rulla, tränade backa, snurr (åt båda hållen) och stå på bakbenen. Vi hade riktigt skoj! Vi avslutade dagen med att titta på när en grupp tränade ordning och reda, vi brukar vara med och träna där men den här gången valde vi att stå på sidan och titta. Jag vill egentligen inte erkänna men jag tror det är nyttigt för mig att bara vara stilla och titta ibland med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0