Sista kurstillfället

Idag har vi haft avslutning på vår lydnadskurs. Det regnade jättemycket men vi tränade ändå. Vi började med en platsliggning. Jag var jätteduktig, två hundar bredvid mig reste sig men jag låg duktigt kvar ändå. Lite orolig blir jag dock när det blir stökigt. Sen tränade vi kort kontakt och linförighet, det gick ganska bra men emellanåt orkade jag inte hålla fokus. Läggande under gång gick super. Ställande har jag blivit lite för ivrig med igen och då blir det lätt att jag tar några steg fram innan jag stannar.
Min husse har varit hemma hos oss idag och jag tänkte passa på att skvallra om att han lydnadstränade med mig lite under eftermiddagen, superkul tycker jag!
Ikväll har vi legat i soffan hela familjen och bara haft en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0