Lydnad och uppletande


 
 
 
Idag har matte varit tråkig och städat på fömiddagen, men tillslut fick jag med henne ut. Vi tränade igenom 1ans lydnadsprogram och även hopp sitt hopp som är i lydnadstvåan och apellen. Jag tycker fortfarande det är lite svårt med hopp sitt hopp, jag vill gärna springa runt hindret på tillbakavägen och kolla med matte så jag gjort rätt istället för att sätta mig. Tur att vi har tid på oss att träna det, målet är att ta oss upp i tvåan i lydnaden i vår/sommar och även starta apellen då. De andra momenten gick bra idag, jag tuggade inte ens på apporten!
Jag fick även leta reda på några leksaker i skogen det var dunderkul, matte vart lite nervös när hon såg rådjuren gå några meter bort men vad är rådjur mot att få leta leksaker.
 
 
Full fart med leksaken in från skogen, det är är skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0