Agilityträning

Igår kväll åkte matte, jag och Selma till klubben för att träna agility. Vi mötte upp Coco med sin matte och cocos två kompisar. Cocos matte är duktig på att hitta bra kombinationer och det hade ho gjort även denna gång. Det var mest hopphinder och en tunnel och ett slalom. Vi tränade staket och det gick svängar samt raksträckor. Vi hade riktigt kul och jag och matte jobbade ihop, (det händer nämligen ibland att jag blir lite för ivrig och kör mitt eget race, då blir matte mindre glad.) Vi fick till några riktigt bra svängar och är nöjda med träningen. Det vi behöver öva mycket mer på är att jag ska hitta in i slalom i fart och kunna anpassa min kropp till svängarna. Tack Coco och din familj för en bra träning!

Titta gärna på min Kennels hemsida pixyline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0