Utställning, bus med kompisarna och bad

Hej på er!
Ni får ursäkta min matte som så sällan tar sig tid att skriva åt mig, hade jag bara kunnat hade jag fixat det själv.

Men sen sist har jag varit på utställning, jag var mycket duktig, sprang som jag skulle, stod still (nästan iaf) och lät dommaren känna och klappa på mig (med hjälp av att matte mutade mig med godis). Det bästa av allt var att hontyckte jag var ganska snygg och gav mig 2 rosetter, en som var lila och stod HP på det betyder hederspris, det fick jag för att jag ser ut som en aussie ska, den andra rosetten var gul och röd och hette BIR, det betyder Bäst i ras, vist låter det coolt, dock var jag ensam i min grupp så enkelt att kamma hem den rosetten:)  





Jag har också hunnit med att träffa mina kompisar Molly och Meja, Selma och Nellie var också med. Vi var på hundklubben oh tränade agility och så hann vi ju med att busa en hel del, den där Meja är för himla rolig, snabb är hon också. Molly tyckte det var kul ett tag men sen tyckte hon nog att vi vart lite fjantiga, men vi växer upp vi med en vacker dag:) Selma och Nellie strosade mest runt



.




Den här veckan har det ju varit så otroligt varmt så igår åkte husse och matte med mig och Selma till Djulö hundbad. Vattnet var lite läskigt men jag gick i och hämtade en pinne när matte kastade i. Men i sommar när matte och husse också badar tror jag det blir mycket roligare. Husse lyfte i Selma så hon fick svalka av sig lite hon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0