1 årsdag och midsommar

I fredags fyllde jag och mina syskon 1 år. Jag vaknade i sommarstugan och fick paket av mormor och morfar på sängen. De gav mig ett gott ben och en grej man ska leka med i vattnet.
På förmiddagen tog matte och jag en promenad och letade grejer i skogen. Sen åkte jag båt, det var en konstig sak, nästan som en bil fast den är på vattnet, jag vet inte riktigt om jag gillade det eller ej..
På eftermiddagen kom mina kompisar Meja och Molly så vi lekte hela kvällen ute vid stugan. Selma var självklart också med men hon tycker mest om att gå runt och nosa och titta och gärna få en smakbit från tvåbentingarna när de äter. 
Det har varit mycket liv och rörelse och nya människor hela helgen så nu är jag lite trött och vill hellst inte lära känna så många nya tvåbenta på ett tag.
Idag tog matte och jag en tur till hundklubben och tränade agility. Jag börjar bli rätt duktig ska ni veta iaf ibland. Om matte lyckas så får ni se en film på mig från en träningstävling som vi var på dagen innan min födelsedag.

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DUDDoDm3S7Ug&h=PAQF5nJqq
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0