Ont i benet?!

I Torsdags fick jag ont i mitt ben och började halta, om det var en sträckning det vet jag inte. Sen dess har jag fått tagit det lugnt. Sen i början av veckan har jag börjat få vara på gården lös och busa lite igen och igår busade jag med Zera och nu är jag halt igen. Inte jättemycket men är inte som jag brukar vara.. Matte och husse är oroliga men vetrinären sa att jag skulle vila en vecka till utan bus och bara gå i koppel, svårt för mig men får göra ett försök. Dom säger att det kan vara växtverk, blir jag inte bra på en veckas vila så får jag åka till vetrinären så får de titta på mitt ben.
Selma och Smulan fick vaccination och vetrinären lyssnade på Selmas hjärta och lungor, de sa att det lät bra. Att hon blivit tjock berodde på kortisonet.
Vilar i köket, Selma ligger på sin favoritplats i hörnet
Att visa magen har jag lärt mig, så nu gör jag det så fort det vankas godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0