Snö

Äntligen har det blivit vitt ute, det här är nog helt klart min favoritårstid. Varje förmiddag är jag ute och leker på tomten, jag kan inte få nog av att hoppa runt i det vita fluffiga som ligger på marken. 
Idag har min husse börjat jobba igen efter att ha varit hemma med oss i två veckor. Tydligen får alla hussar som får en tvåbent valp vara hemma ihop med familjen den tiden i början, tur för mig var väl det. Nu när matte har vant sig vid sin tvåbenta valp klarar hon nog av oss allihop lite bättre själv. Vi har startat dagen med en promenad och lite lydnadsträning på en fotbollsplan. Jag tycker det är lite frustrerande att gå fint bredvid vagnen men matte är stenhård på att jag måste det så det är väl bara för mig att acceptera läget... Kul var det iaf att träna lite, jag gör mitt allra bästa och matte verkar helt klart uppskatta min possitiva inställning till träningen!
Nu ska jag snart få träffa hux och ikväll kommer mina kompisar Meja och Molly. Hoppas dom gillar snön lika mycket som jag!
Min lillesyster ligger så mysigt inbäddad i vagnen
Snö är verkligen något jag gillar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza-Marie

Fina lilla Tindra!! Och fina Lycka förstås;)

2012-12-10 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0