Långpromenad

Förra veckan var det lite kallt ute, matte sa att det var 20 minus, mig berörde det inte. Det som var tråkigt var att Selma inte ville följa med ut mer än jättekorta promenader och på dagarna kunde inte matte ut och promenera med mig för min lillasyster skulle frysa för mycket om hon följde med ut i kylan.. Så efter ha haft en ganska tråkig vecka så vet ni som känner mig att jag blir rastlös. Men då är jag inte dummare än att jag plockar runt på saker hemma så jag får lite uppmärksamhet inne istället, såsom bäbisens kläder och rota lite i blöjhinken.
Den här veckan verkar bli bättre, idag har matte, jag och Tindra varit på långpromenad. Jag fick springa lös stor del av promenaden det var jätteskönt! Sen fick jag också gå lös men fint vid vagnen en bra bit där det kunde komma bilar och det gjorde jag bra! Vi tränade lite stanna, ligg, fot och ligg stanna kvar. Allt gick bra. Nu har mattes jobbakompisar nyss varit här, en liten flicka som hette Ellie ville leka med mig så det var ju roligt. Nu kommer Mia snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0