Oj oj nu har matte blivit dålig på att skriva...

Ni får ursäkta min matte hon har inte skrivit åt mig på sjukt länge, ingen ursäkt har hon heller..
Sedan sist vi hördes har jag fått en ny kompis, hon heter Meja och är Mollys lillasyster. Dom bor ju i Linköping så vi ses ju väldigt sällan med en gång har jag träffat Meja, hon var jättehäftig, första gången jag busar med en så liten bäbis. Rätt tuff var hon med hon vågade hänga på när Molly och jag busade. Matte har lovat att vi ska åka till Linköping och träna med dom några gånger i vår, hoppas, hoppas för jag gillar verkligen dom.
Här busar jag med Meja
Visst är hon söt:)
Det här är jag och Molly, vilopaus i busandet
Många kurser ute på hundklubben har börjat nu och matte har fått för sig att miljöträna mig varje torsdag för då är det som mest hundar och människor på klubben.
För två veckor sen passade jag på att lägga mig på 1 platsen på prispallen när vi stod och tittade på hundar, visst passar jag ganska bra där? Får hoppas att jag får stå där någon gång i framtiden på riktigt!
Matte, jag, mormor och Selma tog en promenad vid duveholmssjön.
Fick syn på en and på bryggan, mycket intressant...
Selma och jag på promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0