Utkast: Sep. 26, 2012

I måndags och tisdags var matte och jag på hundklubben och tränade lydnad. Platsliggningen fortsätter gå jättebra! Jag har fått för mig att på inkallningen springa jättefort och sen fortsätta förbi matte så jag får springa lite extra mycket, jag tycker det är kanonkul men matte tycker det är mindre roligt, hon försöker få mig att komma in till hennes vänstersida direkt... Vi får se om vi lyckas komma överens om hur vi ska göra till tävlingen nästa vecka.
Igår provade vi budföring med en som jag inte känner, men han hade godis så det var skoj att springa till honom!
Idag har mormor varit hemma hos oss på dagen för matte och husse jobbade länge, det är så snällt att hon ställer upp för oss när det behövs.
När matte kom hem gick vi på en promenad, Selma var också med såklart. Vi stannade vid en fotbollsplan och tränade lite, det regnade så jag tyckte det var lite för blött för att ligga eller sitta still... men linförigheten gick jättebra!
Strax efter att vi kommit hem så kom husse hem, blir så glad då att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Sen ringde Henke en som husse känner sen länge. Han undrade om jag ville följa med honom ut och springa och det var klart jag ville, 6,5 km sprang vi, tack snälla Henke för att jag fick följa med dig.
Nu ska vi gosa i soffan en stund innan det är läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0