Sep. 27, 2012

Hungriga efter att ha tränat lydnad sen agility.
Idag tränade vi på ingångar på inkallning. Matte hade leksak så då tyckte jag det var helt ok att komma till henne och sätta mig fint istället för att springa förbi. Tränade även hopp, sitt, hopp. Matte hade lagt ut en pinne med en godis på på andra sidan så jag fick springa till efter hopphindret, det förstod jag rätt snart. När matte sen sa sitt så la jag mig ner... Inte så lätt att hålla ordning på allt hon vill att jag ska göra och när. Men när jag förstod vad jag skulle göra fick det bra.
Sen var det dags att träna agility, jag lugnade mig ganska snart på plan idag. Så då fick jag komma igång och träna. Slalomet fixade jag bra idag, rätt ingång blev det också! Men i slutet var jag trött och hoppade över endel pinnar. Gungan är lite läskig, vill inte kasta mig upp på den i full fart, då springer jag hellre förbi och skäller, men när vi tar den i lugnt tempo går det bra. I övrigt älskar jag tunnlar och hopphinder, men det visste ni säkert redan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0