Lydnadsträning

Idag låg jag 3 minuter när vi tränade platsliggning, avståndet mellan mig och matte har vi också ökat nu. Ikväll ska vi på lydnadskurs, får se om jag vill ligga still bland de andra hundarna... Matte anmälde oss till appellen med så helgen 6-7 oktober blir det tävling båda dagarna:) 
Jag har precis genomgått mitt andra löp, dest startade den 30 augusti och är precis i slutet nu. Vuxet väl:)??
Idag hinner vi bara med ett kort inlägg för nu måste vi iväg på kursen!
 
Här nedan är matte och jag och bäbisen som ligger i mattes mage

Kommentarer
Postat av: Liza-Marie

Fina Lycka och fina Tossa med magen!!!!

2012-09-18 @ 08:38:52
URL: http://Himlarnslycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0