Semester

Nu äntligen har min matte semester i en och en halv vecka och om några timmar har även min husse det. På Lördag åker vi till Borlänge, där har dom fått för sig att vi ska på på hotell, ojoj, hur beter man sig på hotell??!!

Nåväl det där ska nog gå bra. På söndagen ska vi åka vidare mot Idre för skidsemester, ja för de tvåbenta alltså, jag lovar att jag ska försöka hålla mig borta från både skidor och snowboard. Kanske kankske kan jag få matte att snara på sig sånna där längdskidor, då kan jag ju springa med:)
Men blir härligt med en vecka semester iaf, vi kommer vara många i samma stuga men matte säger att jag ska få sova i hennes säng för att få lite lugnt och skönt, det tackar jag ju inte nej till!
Jag återkommer under veckan och berättar hur jag har det.
Selma ska vara hemma hos "mormor och morfar" hon tycker nog det är skönast så.
Jag var med matte på jobbet en dag, tror jag längtar till sommaren då jag får prova bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0