Andra dagen på fjället!

Idag blåste det också jättemycket så människorna ville inte åka skidor, de pratade om att liftarna inte gick, jag fattar inte... men på eftermiddagen blev det tydligen bättre så husse och några till åkte ut på sina plankor som dom kallar skidor.
Den här minsta människan Lukas skulle dom också lura upp på plankorna, lilla killen, men han skrattade och hade skoj, nöjd med att åkt backen ner och liften igen kom de ner till oss som satt utanför en restaurang (Afterski verkar det kallas), jag vilade i mattes knä och de drack någon varm drink. Ni ska bara veta hur trött jag är, helt otroligt vad det tar på krafterna att vara till fjälls.
På eftermiddagen provade jag mattes snowboard, ni ska få se hur snygg jag är på den!
Visst är jag tuff:)
Söta Mia!
Här är vi på After ski!
Nu ska jag äta kvällsmat, hör av mig snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0