Sommarsemester

Den här veckan har jag varit med om mycket. Det började med att vi åkte bil, matte, husse, jag och Tindra. När vi stannade bilen gick vi av på en stor båt men massor med folk. Jag fick med min bur till platserna så jag kunde ta resan med ro medan de andra for runt. Vi var på väg till Gotland, en stor ö tydligen. "Mormor och morfar" var med, mina tvåbenta kusiner Clara och Albin och Zandra och Mattias och Mormor Majken! Vi har badat i havet, gått på stenig strand med höga stenar "raukar", busat en massor på den stora tomten vi hade, tittar på får och kor och cyklat. De tvåbenta har varit i Visby och legat på stranden utan mig ett par gånger med, då fick jag vara hemma och hålla ställningarna i huset. I slutet av veckan kom även Josefine, mattes syster och hennes Viktor till oss. Vi har haft en härlig och rolig vecka som nu avslutas med bilresan hem. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0